♥♥ عاشقانه 2 ♥♥

♥♥ برکه عشق ♥♥

♥♥ سعــــــــــــــــــید ♥♥

 

یه وقتایی لازم نیست حرفی زده شه بین دو نفر...

همین که دستت رو آروم بگیره.....

یه فشار کوچیک بده.....

این یعنی من هستم تا آخرش.....

همین کافیه....!

--------------------------------------------------------------------

آب رفتند چشمانم از بس که شستم و همچنان نبودنت را میبینم. . ..

پس چه میگفتی سهراب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

-------------------------------------------------------------------

 

پایانی برای قصه ها نیست،

نه بره ها گرگ میشوند نه گرگها سیر!


خسته ام از جنس قلابی آدمها...


دار میزنم خاطرات کسی را که مرا دور زده،


حالم خوب است...


اما گذشته ام درد میکند!!

 

-------------------------------------------------------------

 

دلتنگ شده ها . . .

نمیدانم ...؟ شاید برای تو یا برای دیروزهایی که با تو بودم

 

------------------------------------------------------------

 

تو که نباشی بهشت هم برود به جهنم . . .

 

-------------------------------------------------------

 



نظرات شما عزیزان:

رکتور
ساعت16:44---2 آبان 1392
سلام آجی خوبی؟

منم رکتور از میلاجرد چه وب قشنگی راه اینداختی مبارکه بیا با هم تبادل لینک کنیم من لینکت کردم
پاسخ:سلام رکتور مرسی ممنون


فاطمه
ساعت14:03---2 آبان 1392
سلام عزیزم وبلاگت خیلی خوشگله
پاسخ:سلام فاطمه جون ممنون از لطفت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 2 آبان 1398برچسب:,ساعت13:55توسط یه عاشق | |